Søg på DotNyt:
Denne blog er flyttet til www.nielsbrinch.com


fredag den 22. juni 2007

Silverlight: Access Denied på TestPage.html.js

skrevet af Niels Brinch

Jeg fik en JavaScript-fejl hver gang jeg prøvede at vise min Silverlight-applikation på min computer. Den kunne tilsyneladende ikke komme i kontakt med den fil i mit Silverlight-projekt som hedder TestPage.html.js.

Min mistanke faldt på mit antivirus-program, AVG Free Edition. Den tror selvfølgelig TestPage.html.js er et forsøg på at få en javascript-fil til at ligne en html-fil. MEGET farligt! :P

Efter en hurtig Google-søgning viste det sig at være rigtigt. Gad vide om Microsoft ikke vælger at benytte TestPage.js som default navn i stedet for, i den endelige version af Silverlight/Orcas.

Løsning

Afinstaller dit antivirus-program og genstart computeren.

0 kommentarer

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Tilbage


 
Til forsiden

Niels Brinch